Dlnmscc hmm ben size kalp rahatsızlığı olan biri olarak söylüyorum değeriniz yüksek trigliserid de yüksek kolestrol de. Toplamda 4 hamilelik yaşadım 4ünde trigliseridim hiç sizin değerlere kadar çıkmadı. Ama aşırı da değil tabi kontrol altında olunması gereken değerler. Ama ben sizin yerinizde olsam doktoru dinlerdim herkesin durumu farklı doktordan iyi bilemez kimse. Yine de baya yazdım uğraştım rica ederim. Ben zaten doktora soracağım öğreneceğim şeyleri burda asla sormam kafam karışır doktordan iyi bilen kim olabilir burda. Zaten profilime bakacak olursunuz 1 soru dahi sormadım şimdiye kadar çünkü doktora sorabiliyorum çok şükür☺️ Sizde bence kafa karıştırmayın doktorla devam edin derim ben. İyi günler