Essraa2 Ozgetmrlnk takımtı yapmadım ssn biraz fazla inat ettin çatlak konusunda sanki :) bence ne kiloyla ne genetikle alakalı nede su içmeyle bence çünkü içmedim gibi. Bişi keza ne içenler naısl çatlıyor :) tamamem derinin elastikiyeti 😌
Ozgetmrlnk Essraa2 katılmıyorum sana inatta etmedim sende çatlak oluşmadı diye kimsede olusmayacak diye bişey yok düşüncenide insanlara zorla kabul ettirmeye çalışma bence🙏😊
Essraa2 Ozgetmrlnk işte bende sana onu diyorum da 23sün yani bi 30geç ozamn bakarsın çatlayıp çatlamadına :)
Ozgetmrlnk Essraa2 ya arkadaş kadin 3 aylikken soruyor sen neye bu kadar alindin da bana sarıyorsun anlamadim git başka postlarda saçmalayan insanlarla saçmala canim
Tugbakaya Princess1 ben mustela catlak öncesi kremi kullanıyorum bu bittikten sonra da mustelanın yağını alıcam ayrıca aklıma geldikcede Hindistan cevizi yağı sürüyorum mustelaya para vermek istemezsen Hindistan cevizi yağı kullan derim
Havvam Princess1 kayısı yağı deneyin beb kayısı yagı kullanıyorum kullandıgımdan beri sıfır çatlak ki benım cildim cok kuru bi cilt ve ben pek su içen biri değilim