Ben de 37+5 oldum bugun oluk oluk kanamaya basladi durmayinca acile gittik tampon vs yarin kbb ye gel kilcal damarin catlamis yakilmasi gerekebilir dedi cok panik oldum . Ki daha tahminimce hala kaniyor ama tampon var burnumda suan . Ve o kadar cok pıhtılı olduki cok korktum