Merhaba arkadaşlar ben hamileyimmmmmm cocugumuz olmasını çok istiyorduk ama ben 6 ayda bir adet gördüğüm için doğal yollarla olmayacağını söyledi doktorumuz 20 gün önce tarlusal kullanmıştım kullanmadan önce gebelik testi de yapılmıştı negatif çıkmıştı sonuç bugün test yaptım çift çizgiyi gördüm sürpriz yumurtam benimleymis meğerse Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu