Selmagkk canım hamileliğe göre biraz tiroitlerin yüksek ilaç kullanman gerekiyor çünkü 2:30 altı olması lazım zaten ilaç kullanıyormuşsun ellilik kullanıyorsan 75 verecek doktor yani zaten rutin testler bu yüzden bende de troid sorunu vardı hamilelikte 25 ile başladık yine arttı 50’ye döndük 50’de arttı 75’e çıktık 75’te durdu düzeldi bir sonraki ay bir daha arttı benimki bu sefer 100 kullandık yine iyi oldu sonra artış başladı yine 150’ye geçtik dogurdum zaten sonradan yani eğer ki ilaçla birlikte yükseliyorsa 25 mg daha arttırıyorlar yada 4gunu de 50 veriyorlar 3 günü 25