Ozy Ben 34+6 Haftalik oldum bugün 4 saat felan disardaydim alisveris yaptik esimle eve geldim birden basim döndü cok kötü oldum yoruldum tabikide ama gecer sandim biraz uzandigimda halen basim dönüyor hafifden. Gecmezse doktora gitsemmo yoksa dinlendikce gecermi ilkdefa yasiyorum bu sorunu daha öncede yoruldugumda agrimazdi hic
GmysRmzn Ozy bende 24 haftadym 10 gundur bnde var cnm bas donmesi. Yorgunluktnda olabilir senin. Benim ki dusuk tansiyondan