Blueedremasx_ bende 20 haftalık hamileyim ,yaklasık 2 aydır tansıyon düşüklüğü yasıyorum gecenler de 5/3 kadar düştü doktorum tuzlu yememı söyledi düştüğünde oyle yapıyorum,hamilelikte tansiyon düşmesinden çok yükselmesi riskliymiş artık alıstım düşük tansıyona yükselmesındense düşmesi daha iyi diyorum