Bebebebem Civcivim33 5 gün geciktim ama sol tüpüm alındı 3 ay önce ve sağ tüpümde bağlandı mümkün mü böyle birşey gerçekten
Minnakpopus Bebebebem bence testi tekrarlamalısın sanki dağılma olmuş gibi. Günün geçtiyse direkt kan ver hatta
Minnakpopus Bebebebem hiç uğraşma bence direkt kan ver yani ben testte pozitif değil dağılma görüyorum sadece
babymom2026 Bebebebem bu markayı iyi degil diyorlar ya bende yaptım bundan benim de silik cikti kan verdim negatif cikti kanda belki geç döllenme olabilir bilmiyorum da
Bebebebem babymom2026 bebe time markası ya 5 gün geciktim hatta 6 ama be benim sol tüpüm alındı sağ tüpüm de bağlandı yani mümkün bulmuyorum ama şu an çok şaşkınım yani ben normalde gecikmem hep günü günlü olurum her gecikmemde Hamile oldum
bebekkkkkkk000 Bebebebem bebetime bende yalancı pozitif çıkartmıştı kan verdim negatifti bebetime markası seni üzmek istemem ama genelde yalancı pozitif çıkartıyor canım
GezenTavuk_2 Bebebebem canım çizgi çok değişik duruyor eğer bir daha yapacaksan predictor early yada express olanını al yap bu marka yalancı pozitif veriyor.