Hizliveofkeli Kızlar doktora yazdım ama ne zaman döner bileyorum. Canım çok fazla ton balığı çekti. Dip balığı mı yüzey balığı mı ne balığı bunlar? Yiyebiliyor muyuz daha önce doktoruna soran oldu mu 😂
Ayshababy Hizliveofkeli Yüksek civa içerdi için çok önerilmiyor ama her hafta yedimiz şey değil 1 kerelikten bir şey olmaz 2,3 haftada 1 kere yiyorum
sednc0 Hizliveofkeli haftada bir kere yiyorum yumurtayla şükür bi sıkıntı olmadı aksine faydası oluyor gibi hissediyorum😂
Minnakpopus Hizliveofkeli ayda 1-2 bişe olmaz demişti doktorum. Ancak d.. bilindik marka olmasına dikkat et demişti
3_bebelianne Hizliveofkeli Ton balığı bana iki doktorumda tavsiye etmedi mevsimindeki balıklar sardalya hamsi somon palamut hamilelere uygun normalde severim ama gebeyken aklıma gelmiyor ton balığı
Hizliveofkeli Ayshababy teşekkürler. Arama butonu yüzey balığı diyor ama videolu sitedeki gıda mühendisleri çok fazla civa içeriyor demiş. Hiç yemeyim madem
Ayshababy Hizliveofkeli canın çekiyorsa ye kız 1 kereden bir şey olmuyor sürekli yemiyoruz yabancılar her gün yiyor 😀