ikiprensannesii_ Kizlar iki gün önce randevum vardı gitti son adet tarihine göre 7+3gunluktun ama doktor 6+1 dedi bebeği gördü kalp atışınin gördüğünü söyledi ama dinletmedi neden acaba aklıma takildi dinletmesi gerekmiyor muydu acaba
MadameTussauds ikiprensannesii_ banada dinletmedi doktor sordugumda bunun bebege zararli oldugunu bebege isi verdigini ilerleyen haftalarda dinletecegini söylemisti
anneoluyorum1212 ikiprensannesii_ bana da zararlı deyip kalbinin attığını göstermişlerdi. İlerleyen haftalarda duyabilirsin demişti doktor. 16.haftada duydum ilk 🥹
arasmoms_ ikiprensannesii_ 12 haftaya kadar kalp atışı dinlemek için ısrar etmeyin tıp kitaplarında yazar şuan şov için dinletiyorlar ama ses dalgaları kalbi yoruyor sesle gönderilen dalga ultrason görüntülemesi ile aynı değil doktorunuz bilgili ve tecrübeliymiş
minigimleseruven Gulsahparla ben devlete gidiyorum 6. Haftada kalp atışını dinletti, devlet olunca dinletmiyoruz diye bisey yok yani
ikiprensannesii_ MadameTussauds bende dinletmicekmisiniz dedi hiç takmadi görüyorum atiyo dedi hatta bende gördüm attığı ama soru işareti oldu bende ya
Gulsahparla minigimleseruven genelden bahsediyorum demagoji yapmayın devlet hastanesini kötüleyen olmadı bende rutin kontrollerime devlete gidiyorum
Gulsahparla ikiprensannesii_ devlet hastanelerinin bazılarında yoğunluktan kaynaklı denk getirip kalp bölgesine bulmak dinletmek biraz zahmetli olabiliyormuş ben de ilk muayenemi 6. Haftada olmuştum doktor kese var bebek de var gibi ama 12. Haftada gel daha net olsun kalp atışını da dinleriz demişti. Tabiki o kadar bekleyemeyeceğim için 1 hafta sonra özele gidip dinlemiştik.
Rdy Bebeğin daha küçük olduğu haftalarda cihazın gönderdiği ısı kalbine zarar verebiliyormuş, içiniz rahat olsun. Ben kendim dinlemek istememiştim, doktorumuz artık sorun olmaz demişti öylece dinletmişti bir sıkıntı olmadı çok şükür :)
minigimleseruven Gulsahparla demogoji neden yapayım ? Devleti kötülüyorsunuz diye bir cümle yazmış mıyım ? Kalp atışını dinletmedi doktor demiş sizde devlet mi yazmissiniz sanki dinletmediyse devlettir der gibi , algi yapana sensin bence 😘
3_bebelianne arasmoms_ Ben onca paramı çöpe atıyorum hatta bütün il çöpe atıyoruz nerenin profusunuz en iyi hastane ve hekime gidiyorum 7haftada dinledik kalp atışını her rutin kontroldede dinletiyor çevremdede herkes dinliyor türlü türlü şeyler üretmeyin
Emiisko CANIM 6+1 KUCUK CUNKU BEBEGE ZARARI OLUR DIYE DINLETMIYO BAZI DOKTORLAR 8 7 HAFTALIK GIBI DINLETIYO
arasmoms_ 3_bebelianne siz bu şekilde söyledikten sonra benim bişey dememe gerek yok prof değilim 10 yıllık tecrübesi olan hemşireyim ve kendim bu bilgileri kitaptan okudum etrafımdaki hekim arkadaşlarımdan dinledim boşa konuşmuyorum 12 haftadan önce kalbe ısı dalgası gönderilmesi doğru değil acele edip soruyorsunuz heyecanla dinletiyorlar bu değildi fetüse bişey olur bunu kimse net olarak söyleyemez fakat boş yere de yazılmamış bu bilgiler
Moz ikiprensannesii_ canım genelde emin olmak istiyorlar anneyi de erken sevindirmek istemiyorlar.Diğer randevuda dinletir
anneolmakneguzel_ ikiprensannesii_ birinci gebelikte hiç dinlemedim, görmek yeterli ama bu doktorum her gidişimde dinletiyor hiç istemiyorum ve söylicem. Görmesi yeterli