Brsl0612 Merhaba hanımlar ben 6. Haftaya doğru Gidiyorum ama kalp atışını duyamadık doktor normal olduğunu söyledi geç döllenmeden dolayı sizler kaçıncı haftalarda duydunuz en kısa zamanda bende duyarım inşallah 🥺🫶🏻 🤲🏻
MadameTussauds Brsl0612 ben 5 haftalikken gitmistim cok erkendi en sonda 8 haftalikken gitmistim ve kalp atisi göründü cok sükür
twokidsmom Brsl0612 iki gün önce 6+3 iken gittik fakat gec dollenmeden dolayı biz de duyamadık canim. Haftaya perşembe tekrar gideceğiz
Sym_123 6 da gittim kalp atışını duyduk.Ama benimki erken döllenme.Geç döllenme ise biraz daha geç duyarsınız.Canınızı sıkmayın.