Feyzacnszoglu @Mizginnnmehmet tek sen kız demiştin bugün 16+4 te doktorum kız dedi tabi değişmezse bundan sonra 💕😄😄
Mizginnnmehmet Feyzacnszoglu hayırlı olsun sağlıkla kucağına almak nasip olsun demiştim pek yanılmam diye😍💕
Fatmazehra1 Ya olduğum yerde tek bir hastane var ve burdada makine çok fazla iyi görüntüleme yapamıyor bidahaki ay detaylı ultrason için başka şehire gidicem inşaallah orda öğrenirim ya
mcrukiye @Mizginnnmehmet Cnm bana da bakabilir misin 5 haftalık görüntü belki erkendir daha ama merak işte ☺️🥹
Feyzacnszoglu Ftmnrrrr 😄😄 bende de tam tersi tek bilen o arkadaş oldu. herrkess erkek dedi o kadar çok kişiye sordum ki chatgbt dahil hurafeler de bile erkek çıktı doktorum bu hafta kız dedi