Yagnurcann 38+0 oldum bugün kontrolüm vardı ama gitmedim Pazartesi günü gitmek istedim ama pişman oldum ya sanki vicdan çekiyorum acaba bir sorun olur mu 😒
BelizErstn Yagnurcann bişey olmaz canım içini ferah tut kendini iyi hissediyorsan allahın izniyle bi sıkıntı cıkmaz ☺️
BelizErstn Yagnurcann bende 37+5 deyim. pazar günü 38 olcam. bugün yoğun beyaz akıntım var acaba yaklaşmış olabilir mi doğum merak ediyorum ☺️
Emelkanat BelizErstn evet doğumun yaklaştıgının habercisi cnm bendede iki gündür vardı bugün kontrolum vardı salı çarsamba gelir dedi doktor 38 2yim
BelizErstn Minselina bende de vardı canım hep ama bugün baya fazla geldi 3-4 defa cok yoğun olunca şaşırdım ☺️
BelizErstn Figennn benimkide bekler mi acaba o kadar ben artık doğsun diyorum 😂 dün gittim 37+4 de 3600 kg olmuş dedi sonuna kadar durursa ben nasıl doğururum diye düşünüyorum 😂
Figennn BelizErstn 😂 gelsinler artik canim kavusalim bir an once saglikla insallah😍 sabirsizim heyecanliyim😂 sancim fln yok ama😑
BelizErstn Figennn bende cok sabırsızım artık herşey bitti bi gelmesi kaldı kızımın ☺️ ama bende de sancı falan yok bi kaç hafta daha nasıl gecer bilmiyorum hiiç 😞
Figennn BelizErstn Aynen bende canim herseyimiz tamam kizimizin gelmesi kaldi sadece😌 ismi ne olucak bu arada ☺️
Figennn BelizErstn Biz ilk basta Masal dusunduk canim isimli tulum,kapi sus vs yaptirdim herseyini, simdi ise sanirim Esila istiyorum🙈😑 cok kararsizim
BelizErstn Figennn yaptırdığın şeylere cok takılma yenisi alınır nasılsa ☺️ yada kendin söker yerine yeni isim yapıştırırsın yapıştırmalıları var ya ☺️ içinden ne geciyorsa onu koy canım sonra üzülme ☺️ isimli bişey yaptırmamışsın gibi düşün ☺️
Figennn BelizErstn Yok canim zaten onlara takilmiyorum yeni isim pleksi yaptirip yapistiririm yeniden. Isimi butun hayat tasiyicak ondan iyi dusunmem lazim☺️