Arkadaldr şuan 13+2deyiz bugün ikili tarama oldu doktr birşey demedi kan verdiğimde de tarama kağıdını kan alan hemşire istedi orda kalması lazmmis öle dedi bende okuyamadan gtti . Artı doktor şeker yüklemesi istedi . Bu haftada yaptran varmı yüklemeyi yaptrdim sonuçlar 10gune çıkar inşallah cinsiyetde erkeğe çok yatkın erkeğe benziyor dedi doğruluk oranı yüzde kaç olur acaba 😊