Adetimin gecikmesinin 4. Gunundeyim. Bu ay dostinex kullandim prolaktinim yuksekti 57 çıkmıştı adetin bitiminden 1gun once baslamistim ilaca ondan mi gecikti anlamadım adet gecikmesinden önce ara ara adet olacakmisim gibi sanci girdi birkac kez sonra hemen gecti simdi bir sey yok bir belirtide yok dun artimed kaset test yaptim negatif. Max 32.gun oluyordum dongunun 33e uzadi bir belirtide yok merak içindeyim bizim buradaki eczanelerde de artimed var birde freely erken gebelik var baska yok