Gunayyy Kizlar 39+4 oldum ilk defa bu aksam 3saat kadar ara ara sancilarim oldu doguruyorum sandim ama sonra gecdi o sancilarin olmasi dogumami iware? Neden bir turlu doguramiyorum😞 cok yoruldum artik 😭
Figennn Gunayyy Cok az kaldi canim azicik daha sabredicez🤲🏻 Saglikla bekliyoruz artik sabirsizlikla gelmelerini😍
Dst Bizde 38+5 biran once hayirlisiyla gelmesini istiyorunm ama gelmeye niyeti yok sanci oluyor ara ara ama duzensiz😑😘