duyguu11 34.hafta bugün muayene oldum bi daha ne zaman çağıracağını sormayı unuttum kaç haftada bir gidiyorsunuz bu haftalarda
defnevedoruk duyguu11 benimde yarın 34. Hafta kontrolum var bundan 10 gün önce gitmiştim 10 gün sonra gel demişti yine öyle çağırır herhalde
GirlandBoy_Mom duyguu11 benim bildiğim 2 haftada bir artık canım bende 32 haftalık oluyorum yarın doktorum 2 hafta arayla artık demişti
Meryeminannesi20 duyguu11 Bende en son 31 haftam dayken gitmiştim 34. de gel kan değerlerine bakalım demişti en son kan nezaman verdiniz acaba? Bi hafta sonra randevum var benimde gidince soracağım
Deleted33000 duyguu11 bende yarın 34 oluyorum haftaya carsamaya anca randevu bulabildim 34+5 olacağım araya bayram da girecek bakalım bidaha ne zaman gideceğim