ipek63yldz_ Gulkiz22 benimde doguma kadar 2 bucuk yıl olucak doktoruma sordum normal doğum olma ihtimali olur süren tutuyor ama egerki vucüdun izin verirse bebek makat gelişi olmazsa diye söyledide 🤷🏻♀️
Gulkiz22 ipek63yldz_ sağlıklı şekilde dünyaya gelsinler de normal sezeryan hangi yolu tercih ederlerse artık 🌸