Kızlar bugün aslında 12+4 haftalık olduk. Ama usgde 13+1 çıkıyor ama doktorum normal dedi. Bebeklerden biri resmen erkek. Sivri bir çıkıntı var bacak arasında kesim erkek 😄 diğeri de sanki var mı yoksa klitoris mi bilemedim dedi doktor. Yaa istemsizce hayal kırıklığı yaşıyorum. Çünkü rüyalarımda hep bir kız bir erkek bebek görüyordum haftaya cuma tekrar gidince iyice bakarız pipi var mı yok mu dedi 😅