asyamooms normal insan gibi evet güldürdünüz beni 😂 bacak boyunda kısalık var ama normal bizimle alakalı bir durum genetikle alakalı. Eşim 1.75 ben 1.55 doktorlar genellikle böyle insana olur olmadık evham yaptırıyorlar bana söylediklerinde bende çok korkmuştum engellilik gibi bir şey mi diye değilmiş çok şükür. O nedenle korkmayın dediğim gibi bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle