Busraaaakkk Kızlar, aklıma takılan bir şey var. Çoğumuz yumurtlama gününü tam yakalayalım diye uğraşırken, ‘zaten olmaz’ deyip plansızca deneyenler çevremde hep ilk denemede hamile kalıyor. Hiç ovülasyona falan dikkat etmeden… Sizce bu nasıl oluyor? 😓
DogaLina_ Busraaaakkk ben bebek icin 2.5 sene ugrastim. Gun be gun herseyi 2.5 sene takip ettim. En son asilamaya gitmeye karar verdik ve o ay doktor yada takip hic biseyi etmedjm. Ve hamile kalmistim. Simdi kizim 5.5 yasinda. Stres malesef cok cok fazla etkiliyo. Kafanizi dagiticak ama harbiden dagiticak bir yontem bulmalisiniz.
3_bebelianne Busraaaakkk Benim iki sene çocuğum olmadı sonra oldu çok uğraştık bu sefer istemiyordum çünkü yeterli evladım var ama kendiliğimden hamile kaldım süpriz oldu allah ne zaman nasip ederse zamanı oluyor bazen
Kaderyusuf Busraaaakkk bence tamamıyla kısmet. İlk çocuğum tedavi ile oldu 1.5 yıl korunmamıştım. Şimdi 2.ye hamileyim ve geçen sene bi doktor hatasından dolayı 3 ay letu kullandım ancak yine gebelik olmamıştı bu ay yumurtlamadan 2 gün önceki ilişkiyle gebe kaldım. Yumurtlama günümü kendim takip edip anlıyorum ve daha öncede denk gelmişti ama hiç olmamıştı. Tabi bence kilo vermenin etkisi var benim için.
Busraaaakkk DogaLina_ bende tatile gitmeye karar verdim valla, ovülasyonuydu pikiydi falan yordu beni
cglgkdnz Busraaaakkk ne kadardır deniyorsun canım? biraz tatile çıkıp kafa dinlesen kafandan atmaya çalışsan? biliyorum ki çok zor insan engel olamıyor
DogaLina_ Busraaaakkk kesinlikle ama oyle 1 hafta 10 gunluk tatil dedigim sekilde bosaltamayabilir kafani. Aksine daha cok kendi kendine kalirsin dusunursun bence. Temel bisey bulmalisin. Bir hobi olabilir veya cozmen gereken baska bi sorun olabilir yogun konsantre olabilicegin
Busraaaakkk DogaLina_ canım 8-5 çalışıyorum gün içerisinde de çok yoğunum hobi bulacak zamanım da yok aksine çevremde bu ara herkes gebe, biraz o sanırım beni etkiliyor :(
Nursemom90 Ben güya ovulasyon yapıyordum ama en koyu olduğu günleri nöbette olduğumuz için değerlendiremedik saldık artk olmaz derken olmuş o ay galiba kafada çok yoğunlaşmamak gerekiyor
Busraaaakkk Nursemom90 geçen ay bende sadece pik gününü değerlendirdim ama olmadı maalesef bizde eşimle iş yoğunluğundan çatlamayı değerlendirememiştik bu ay bakalım nasip olacak mı :(
Busraaaakkk Kaderyusuf bende bunu okudum yumurtlama öncesi daha etkiliymiş pik ve çatlamadansa, sen yumurtlama ve çatlamayı da değerlendirmiş miydin peki
Kaderyusuf Busraaaakkk planlı bi gebelik değildi. Tek korunmasız ilişki oldu çatlamadan 2 gün önce. Çocuğum küçük olmadığından Ertesi gün hapı vs kullanmak istemedim. Bence dediğim gibi fazla kilo etkili . Öncesinde 25 kilo gibi bi kilo kaybım oldu ideal kiloya düştüm.