Merhaba kızlar 3. Gebeliğim 4. Bebeğim daha önceki gebeliklerimde 3 oğlumuda bu haftalarda hissettim şuan 18+3 deyiz ama diğer hamileliklerimde baya hissediyordum bunun cinsiyetle alakası varmıdır bi kaç hafta önce hissediyordum daha 1 hafta önce yine tekme attı şimdi hiç yok sanki normalmı acaba ya Salı günü kontrole gideceğim erkek ve kızla alakası varmıdır bu durumun kız çocukları daha az hareket eder diye biliyorum