Elizimsamet kızlar merhaba benim eltim hamile de 6+1 değeri resmi atıcam şimdi sağlıkocagı değerin çok yüksek haftana göre dış gebelik ya da ikiz olur demişler korkuttular benı aradı bi bakabılırmısınız böyle olan varmı normalmi acaba ?
mor_menekse1 Elizimsamet betanin ikizle alkasi yok bende ikiz gebelik doğum yaptım değerim 760 falndi 10 gün gecikmişti adetim bnce gayet iyi hatta 9 .hattafa ikiz olduğunu öğrendik sağlık ocağına değil kadın doğuma gitsin korkmasinda stres çok kötü
Bbaharincii Elizimsamet bu değerle kimyasal olmazki şimdiye değer düşmesi lazımdı keseya baktırmadı mı daha
ppmerlina Elizimsamet 6 haftalık hamilelik ve 60.000 beta yani yüksek gibi duruyor ama bilemedim. 2 günde bir 2 katına çıktığı için belki normal bir değerdir. Başka bir doktora da görünsün. Sağlık ocaklarına pek güvenmem
Elizimsamet Bbaharincii kimyasal değil dıi gebelik denildi ama anlamadım bende hatta bu değere göre sevinmesi lazım doktorun galiba
Bbaharincii Elizimsamet pardon dış yazıcaktım yanlış yazdım ilk beta sonucu mu 60 bin civari yoksa daha önce verdi mi
Bbaharincii Elizimsamet Elizimsamet bu özel hastanede yapılan kn tahlilinde referans aralığı bence normal