Merhaba arkadaşlar ben 28/04 hamile olduğumu öğrendim sonra kimyasal gebelik olduğunu soylediler ve vucut regl gibi düşeceğini soylediler ki oyle de oldu hala bitmeyen kanamalarım ara ara oluyor dünden beri göğüslerim acıyor kanamam da var psikolojik olarak kendimi ii hissetmiyorum gecen kadın doğuma gittim ultrason ile baktı temiz gayet dedi folik asit yazdı ilaçın ismi Folidoce 400mcg benim gibii yaşayan var mı kimyasal sonrası kaç gün kanama oldu