mmelekooo merhaba, bu konu bence tamamen doktorunuzla ortak karar alabileceğiniz bir konu. Ben kilolu hamile kalmamama rağmen babamda şeker olduğu için yaptırmaya karar verdim, doktorumda önermişti zaten. Ki normalde de paketli gıda çikolata vs yiyorum. Tamamen hem doğal hem rafine şekersiz bir yaşantım olsa yaptırmazdım ama gizli şekerin tehlikelerini ve bebeğe anneye yaşatabileceği zararlı düşününce yaptırmak kaçınılmazdı benim için. Dediğim gibi kimse size yaptır veya yaptırma diyemez, dememelide vebal bence bu. Doktorunuzla en sağlıklı şekilde karar verebilirsiniz 🍀