YadeOmer Dryatpzglu az önce geldi kargo ama henüz kurmadım beşiği canım,akşam kurabilirsek yorum yapacağım
YadeOmer Dryatpzglu baby.homes bu sayfadan canım foto yükleyebilsem atardım çok şık oldu fiyatına göre çok iyi en az 1,5-2 yaşına kadar çok rahat kullanır inşallah
Prnsssena Dryatpzglu bunu aldık herşey üstünde yatak uyku seti dışarıya göre çok çok uygun. https://www.garajhome.com/elegant-besik-luks-kombin
gayecee Dryatpzglu İnternetten alma arkadaşm. Ben çok sıkıntı çektim bir türlü kuramadık usta getirdik öyle kurdurduk VE parçası da eksik çıktı
Hilalllllll ozlemturgay bebekkonfor beşiğe ben de baktım bana biraz inçe geldi kalitesi nasıl bir de siz hangisini aldınız
gayecee Dryatpzglu aynen canım Bi de usta çağırdım ona para verdim 600 liraya geldi beşik büyüyenlerden almıştım mobilyacılarda içinde uyku seti ve yatağı da oluyor onlarda 1000 lira civarı tutuyor sanırım bnm beşikte ikisi de yoktu şimdi yatak ve uyku seti de almam gerek 😐
Dryatpzglu Prnsssena güle güle kullanın şanslı çıkmışsınız 😁 herkese gülmüyor internetten alışveriş işte
Dryatpzglu gayecee ikea dan bi beşik istiyorum o da 600 tl içi dahil değil fiyata benimki de hemen hemen 1000 e parlıycak galiba
Nurhayat1212 Kizlar play storeden e bebek uygulamasini indirin orda harika besik var ve E bebek saglikli biliyosunuz ki fiyatlarida iyi yorgani yastigi cibinligi herseyi var icinde renk renk
Dryatpzglu Nurhayat1212 malzemedenmdiir bilmiyorum ama piyasadaki benzer ürünlerden çok daha pahalı satılıyor ebebek de
gayecee Dryatpzglu kesinlikle mobilyacılara bakmanı öneririm kuzum demonte olayı çok sinir bozucu eşim kitaplık, çiçekli, orta sehpa kurmuştu ama beşik çok parçalı baya kafa patlatmak gerekiyor