Kdrmom çooooook memnun kaldım kesinlikle serdar kayaya gidin 1 saat falan uğraştı benim bebegim arkasını dönüyo hep ona rağmen her organıyla uğraştıııı tek tek tek ayak parmaklarına kadar kesinlikle hatta bi damarı tam gözükmedi diye ücretsiz tekrar cagırdı 1 hafta icinde 2. Muane ücretsiz haberiniz olsun