Ben 32+4 günlük gebeyim. Pazartesi günü aniden suyum geldi o yüzden hastaneye yattım normalde salı günü 32de çalışabilir raporu alacaktım ama şuan malum hem hastanede yatıyorum hemde artık çalışamam. Doğum ücreti almak için 32 de her türlü olarak bu çalışamaz raporunu almak gerekiyor mu? Yatan hasta olarak göründüğüm için vermiyoruz dediler ama