Emferr harika bi doktor , dıs gebeliğimde acilde nöbetçiydi benimle o ilgilendi yatış sürecimde , cok konusan bi doktor değil ama işini harika yapıyor daha sonrasında 1 yıl sonra hamile kaldıgımda randevu buldukca gittim hatta özeldeki doktorum bi problem yok demesine ragmen detaylı ultrasonda 2 3 gunluk gerilik görüldüğü için ne olur ne olmaz bu haftalarda gerilik beklemeyiz diye her türlü tahlil tetkik yaptı diğer doktorlar Bebege bakıp gönderiyor tek, mutlaka gitmenizi öneririm ben özelden devam ediyorum ramdevu buldukca sehir hastanesinden her hangi bi doktora gidiyorum çalıştığım için Gultekin hanıma cok denk getiremedim ama özele gitmeseydim tek ondan devam ederdim🌸🩷