12 mayısta doğum yaptım. 18 inde bebeğim beslenememiş kanında sodyum yüksek çıktı diye yoğun bakıma yatırdılar. O düzeldi şimdi de idrarında enfeksiyon çıktı diye 1 hafta yatırdılar. Sezeryan dikişlerim çok ağrıyor arabada kalıyorum 2 saatte bir bebeği emzirmeye geliyorum. Lütfen bize dua edin bir an önce evimize gidelim