Kızlar merhaba pkos olduğum için ve gebelik düşündüğüm için doktorum adetin 11-25 arası duphaston kullan dedi.Hem adetlerimi düzenler hemde bebek olursa tutunmasını kolaylaştırcağını söyledi.Bugun ilacı bırakalı 4 gün oldu hala regl olamadım.Test yapıp ümitlenmekde istemiyorum siz ilacı bırakınca kaç gün sonra regl olmuştunuz 🥰