Mervkskdjdjfjfjf Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim 1 haftadır ishalim sizce doktora görünmeli miyim, bebeğe zararı olur mu ?
[silindi] Mervkskdjdjfjfjf bence gidin haftam sizden küçük enfeksiyon çıktı üstüne bi de safrada çamur çıktı. Sizde olacak diye bir şey yok tabi ki ama önlem amaçlı gitmekte fayda var. İshal için Probiyotik vs yazdı doktorum ve su falan içemediğim içinde serum taktı.
Mervkskdjdjfjfjf deniz_95 hayır canım kullanmıyorum, mide bulantılarım olduğu İçin folik asit bile düzenli kullanamadım
deniz_95 Mervkskdjdjfjfjf anladım canım. Bende kan ilacı ishal yapıyordu ondan sordum. Eğer ishaliniz gün içinde sayı olarak fazlaysa bi doktora görünmenizde fayda var enfeksiyon açısından. Ama hamilelikte bağırsaklar dengeyi şaşırıyor ciddi bir şey olduğunu düşünmüyorum
Mervkskdjdjfjfjf [silindi] bol bol su içmeye özen gösteriyorum zaten ama teşekkür ederim ben de gidip görüneceğim inşallah