Momuyy 20+5 haftaligim kızlar dün normal randavum.vardi gitim doktor mide boşluğunda sıvı olduğunu söyledi ve obsetorik us çekildim onda da sonuç aynı başına gelen konu hakinda bilgisi olan varmı acaba