Yarenkavakkaya Kizlar bekliyorum öylece korku heyecan stres hepsi bi ara da en kötüsü de ne zaman nasıl olacağını bilmemek ilk doğumum olucak inşallah benim gibi bekleyenler var mı aranızda gelin konuşalımmm
Betul_sevinc Yarenkavakkaya bende 38+5 bebek doğum pozisyon almış ama henüz bişey yok bekliyorum öyle
Minyonannecik Yarenkavakkaya bendeayni 1 haftadır 1cm açıklıkla geziyorum sancım çok ama kanala girmemiş bile
gezentianne Yarenkavakkaya Sizi cok iyi anlıyorum ilk gebeliğimde 41+0′a kadar bekledim🥲 Heyecan,stres,doğurdun mu kızz diye arayan soranlar😆🙈🙈 Şimdi ikinci hamileliğim sizin gününüzde dogum yapacağım inşallah 38+2 de pazar günü🥰🥲🥲🙏
sym0109 Ben de 37+2deyim 38de çatı muayenesi yapılacak ona göre doğum şeklime karar vereceğiz hem çok heyecanlı hem çok gerginim artık gelsin istiyorum 🥲🥲