Kizlarr selam bende yaklaşık 1 aydır gerek tuvalette gerek ic camasirimda seffaf olmayan beyaz bazen daha ince bazen daha kalin yapili akintilar ve buna eslik eden hafif sarimsi akinti oluyor doktoruma soyledim idrar kültürü testi yaptilar tahlillerim temiz çıktı ama bu devam ediyor. Mantar olsa idrar kültüründe gözükür mü yaşayan var mı acaba normal mi :((((