Ezgiiaryaaa Merhaba arkadaşlar eşimle desteksiz bir şekilde çocuk büyüteceğiz 3 Haziran Spinal sezeryanla bebeğim gelecek hemen kalkabilirmiyim ayağa süreç nelerdir bilen arkadaşlar yazabilir mi çünkü hiç bir şey bilmiyorum bebeğim 38. Haftada doğumu gerçekleşecek
Mrzbrvdr Ezgiiaryaaa Merhaba , tam doğum günüm 3 Haziran benimde🤭 Doğum sonrası ilk ayağa kalktıktan sonra sürekli yürüyün ne kadar çok yürürseniz inanın ki daha hızlı toparlarsınız. Gerekirse hastanenin bütün katlarını inin çıkın.
myangelson Ezgiiaryaaa herkeste bir olmuyor maalesef acı eşiği , doktorun eli falan. Mesela benim ilk doğumum spinal sezaryendi çok çabuk ayaklandim 2. Günü desteksiz yürüyüp ediyordum sadece yataktan kalkarken eşim tutuyordu o kadar onun dışında hiç ameliyatlı gibi değildim. Ama bu doğumumda genel anestezi oldu anestezi farkından mıdır doktor elinden mıdır bilemiyorum çok zorlandım 1 hafta biri yardım etmeden kalkıp oturamadim yürürken tuvalete otururken falan zorlandım baya 🥲 inşallah sizinki benim ilk ameliyatim gibi olur 🥰 ama en iyi gelen bol bol yürüyüş yapmak. Bir de kahve ve bol su için anesteziyi çabuk atarsınız
HilalAsel4364 Ezgiiaryaaa ben iki kez spinal oldum. Sadece yataktan kalkarken zorlanıyordum destek alıyordum onun harici 2.gün kendim bakmaya başladım bebeğe. Ameliyattan sonra sürekli yürüdüm. Hayırlı doğumlar bu arada eşiniz destek olacaksa başkasına ihtiyaçınız yok emin olun.
Ftmnnr HilalAsel4364 birşey sormak ıstıyorum karnınız hemen ındımı acaba yakınım da spınal oldu ama bır hafta oldu olalı karnı hala çok şış çok merak ettım de
yacaco06 Ezgiiaryaaa 20 mayıs 38+4te spinal+epidural kombine sezeryan oldum dün taburcu olduk çok şükür. İnşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ama ilk bebeğinizse sezeryan sonrası eğilmek vs zorluyor eşim tutarak kaldırıp yatırıyor beni bebek ağlarsa hemen müdahale edemiyorum hareketletim kısıtlı bence imkanınız varsa ilk hafta destek almak en güzeli
xxxSibelxxx Ezgiiaryaaa hayirlisi ile Gelsin insallah esiniz yaninizda ise kimseye ihtiyaciniz olmuyor . Benimde 3 haziran 2. Sezeryanm olacak. Saglikla gelsinler gerisi halloluyor
Seyda2323 Birbenbirbebek bugün doğumum var 🥲 Sezaryen olacağım Rahat olayım değil mi. Korkulcak birşey yok
yacaco06 Birbenbirbebek malesef daha bir kez altını alabilmiş değilim oğlumun her gün daha iyi oluyorım tabi ama eğilmek, desteksiz yatmak kalkmak zor
XBurcuburcu Seyda2323 canım kolaylıkla olsun aksın gitsin bebeğinle sağlıkla kavuş güzel düşün güzel olsun köyüyü hiç çağırma. Muhteşem kavuşmalar bizi bekliyor 🥰