26.haftamda bende yaşadım yanma değildi ağrıydı benimki de bi kaç gün devam edince doktora gittim çok şükür bebekle ilgili bi problem yoktu ama bebeğin pozisyonu sürekli değiştiği için ondan kaynaklı olabilir diyip Antepsin diye bir ilaç yazdı sadece bi defa kullandım onu da sonra kendiliğinden geçti