Yodik Benim de dün sağlık ocağında rutin kontrolümde verdiğim idrarda ++2 şeklinde protein çıktı sonucu hemşire bana yollarken bir şey çıkmadı diye yollamıştı hatta protein bölümü koyu değildi enfeksiyon vardı ki en başından beri var. Enfeksiyonu hemşireye sorduğunda burada idrarlar bekliyor öyle çıkması normal dedi. Dünkü kontrolümde doktoruma gösterirken o söyledi ve önem vermeyerek söyledi. Taşınma sürecindeyiz gittiğin yerde tahlil yaptırırsın dedi ama ben telaşlandım açıkçası şimdi yapalım diyince 24 saatlik idrar istedi. Şişede biriktiriyorum yarın hastaneye götüreceğim. 22. Haftadayım ben de. Özeldeki doktoruma yazdım tansiyonunu kontrol et dedi. Alet aldık sürekli ölüçüyorum yüksek de çıkmadı. Sonucu güncellerim