babyylve_ Kızlar 5 İnci haftadan itibaren 5.06 gün mide bulantısı çektim ama çok yoğundu dün ve bugün midem bulantım gitti yani bu iyi bir şeymi kötü bir şeymiş anlamıyorum normal bir durum mu
Buseenuur babyylve_ bende bu soruyu burda sormuştum gider geri gelir dediler aynen de öyle oldu 2 gün sonra tekrar başladı 23 haftalığım hala geçmedi prilam kullanıyorum hala
tahamommy babyylve_ 8. Haftada başlayıp 11. Haftada bitmişti kusmadım ama çok bulanıyordu 😪 şuan 22. Haftadayız sabahları açlıktan bulanıyor yine 😅
Sevgilimmmmmmm Ben bugün iyiyim bulantım gitti desem yarın yine bulanirdi. Gitti deme bence akşama kadar ne olur bilemezsin
dalyaluna35 Haftamin içindeyim ilk zamanlarda hafif bulanti atağı olurdu su an hiçbir şeyim yok uyku hali ve göğüs büyümesi dışında. Bulantısı kusmam yok karin çıkması yok. Kilo almam bile yok. Bebegin kalp atışını görmesem inanmayacagim hamile olduğuma. Herkes ne güzel tadını çıkar bunun diyor sukur bebegim gayet sağlıklı. Yani olabiliyormuş telaş yapmayın 😇
tahamommy babyylve_ ahaha aynen 3. Trimesterde de olabilir diyenler varmış bende onu merakla bekliyorum 😅