Ewy Kızlar dün kontrol vardı. Bugüne kadar hiç söylenmeyen bir teşhis koyuldu. Testisleri su toplamış. Erkek bdbeklerin 3 te 1 inde görülebilir dedi ama çok tedirgin oldum. Daha önce böyle bir tdşhis koyulan doğunca geçen var mı ameliyat olan ya da
annesim220508 Ewy anne karnındayken mı fark etmişler bunu yanlış mı anladım hamileyseniz yani daha doğmadı oğlumuz
Zhdnl Ewy ben doğduktan sonra olabildiğini duydum kontrol etmek gerekiyormuş ama anne karnında fark edildiğini sizden duydum tedavisi ne bilmiyorum Allah şifa versin inşallah
Ewy annesim220508 hayır 36+4 haftalık hamileyim ultrasonda gördü. 10 erkek çocuktan 1 inde oluyormuş sanırım. Ama böyle bir teşhis konan var mı onu merak ettim.
annesim220508 Ewy çok ilginç gerçekten nasıl fark etmiş onu ilk defa böyle bir şey duydum umarım yanılmadır sağlıcakla gelir 🤲🏻❤️
Ewy Zhdnl ultrasonda gördü doktor dün ilk defa. Kendiliğinden gdçebilir 1 yaşa kadar ama doğunca doktor baksın dedi
Ewy annesim220508 umarım🤲🏻 ama ultrasonda net gördü biz de hiç duymamıştık çok şaşırdık. Korkmayın olaniliyor dedi. O yüzden yazdım. Böyle bir durum yaşayan var mı diye
Snksnsns Anne karnında görüldüğünü ilk kez duydum normal de benim oğlum 2 bucuk yasındayken tesislerinde su birikmişti şişti hatta hidrosel ameliyatı oldu. Ama küçük bir işlem olmasına ramen genede anestezi vermişlerdi
Ewy Snksnsns hatta ultrason kağıdını çıkarttı eşime verdi. Babadı doğunca bunu doktora gösterirsin dedi. Ben de ilk defa duydum. Yenidoğanda 1 yıla kadar geçebiliyormuş