Bu ay hem doktor takibi ile hemde ovulasyon testi ile yumurtlama takibi yaptım 14 Mayıs ve 15 Mayıs yumurtlama gördüm dün progesteron testi yaptırdım 6.31 çıktı böyle az olupta gebelik sağlayan var mı ? Daha önce 20 üzeri çıktığında hamile kalmamıştım 🫠