arkadaşlar midesi aşırı bulanıp ilaç da işe yaramayınca bunun için istirahat raporu alan var mı? doktor verir mi acaba bulantı için?
ben çalışmasam bulantıyı baş dönmesini yatarak çekebilirim belki ama iş yerinde koşturmaca arasında mahvoluyorum şu dönemleri atlatana kadar rapor almaya ihtiyacım var henüz doktorla görüşmedim, bulunduğum yerde devlet hastanesi pek rapor taraftarı değil diye duydum bu yüzden önce aile hekimine gideceğim. tecrübesi olan var mı