Elifdundar29_ Kızlar 5+2 haftalık hamileyim dün keseyi gördük şükür ama bugün kasık ve üst bacak ağrım var sizce normal mi aynı zamanda sağ overde 6,5 cm kistim var o ağrı yapıyor olabilir mi böyle ağrı yaşayan oldu mu
Bussbety Elifdundar29_ ben ne ağrılar çektim doktor bana ayakkabı demişti 😀 baktım magnezyum vermiyor günde 1 sade soda içtim çok iyi geldi . Doktor değiştirdim magnezyum verdi ama sizin için daha erken maden suyu için
Ayseguls_baby Elifdundar29_ yerleşme ağrıları onlar 5 haftalıkken benim de ağrıyordu hatta kasıklarım devamlı batıyordu.. günde 1 soda içmeye çalışıyorum ve hemşire kuzenim her gün çiğ kabak çekirdeği ye müthiş magnezyum deposu dedi
deniz_95 Elifdundar29_ benim de dizlerim ağırıyordu daha adetim bile geçmeden başlamıştı sonra hamileliğimi öğrendim vs bi zaman sonra geçti ama çok sürmedi 1 ay kadar sürmüştür
Elifdundar29_ Teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız dün hiç bir şey yokken birden bugün ağrı girmesi korkuttu sormak istedim 🙏
Elifdundar29_ O sağlıklı olsun da çektiğim acıların hiç bir önemi yok ama insan bir zarar gelecek diye korkuyor işte