gulsc Merhaba . Bat 24 Mayıs. Takvime göre yumurtlama 10 Mayıs gösteriyor. Bugün sabah test yaptım negatif. Tekrar pozitif olma şansı var mıdır? Belirtiler var ama regl belirtisi de olabilir. Cevaplar mısınız?
Masal2021 gulsc belirtiler neler ben pozitif e dönmeden bı kaç gün içinde yaptım negatifti sonrasında pozitif e döndü
mavi123_ gulsc geç döllenme olursa olabilir. Benim şahsen adetimin 10. Gün gecikmesinde test yaptım negatif çıktı 15. Gün kan testi verdim ve pozitif çıktı
gulsc Geçen ay iki kez regl oldum enfeksiyon dedi doktor antibiyotik ve fitil kullandım. Onlar bitince hemen yumurtlama günümdü. Fitilden sonra gebe kalanlar olmuş hep okumuştum burada. O yüzden gebe olabilir miyim düşüncesi var 🙃
Miracle_1 Masal2021 anladım Masal2021 bende de göğüs hassasiyeti ve yemek yer yemez şişkinlik rahatsızlık oluyor beyaz akıntım vardı o da bugün yok gibi dün yaptım test negatifti artık 24-25 inde yaparım heralde