asil15 Ela009 canım değerden çok fazla anlamıyorum ama umudunu yitirme kaç yaşındasın ve ne kadar süredir gebe kalamıyorsun
erikarpuz Ela009 hayıt macunu kullanmış mıydınız iyi geldiğini duymuştum ben de kullandım ama hormonlarıma hiç baktırmadım
asil15 Ela009 hiç üzülme canım biliyorum kolay değil ama Allah dan umut kesilmez yasin çok genç benimde 2 sağlıklı çocuğum var 1.5 yılın sonunda tekrar kaldım gebe ama maalesef kurtaj oldum vardır bundada bir hayır diyorum üstelik ben 38 yaşındayım
asil15 Ela009 kalirsin inşallah senin durumda bir çok kişi var ve şuan yıllar sonra da olsa çocukları var
Ayssa202 Ela009 hamile kalmamanızda ki en büyük sebep kan değerleriniz. Çok iç açıcı değil açıkçası düzenli adet olmuyorsunuz muhtemelen. En doğrusunu uzman bilir ama tüp bebek en mantıklısı
Musilk-1 Ela009 düzenli adet olabiliyormusun canım FSH 10 un altında olması lazım estrodiol de 30 üzeri amh da düsükmüş sana verebileyegim en iyi tavsiye bu işle ilgilenen bir diyetiysen bul sağlıklı beslenme programı düzenlesin sana 3 ay yumurta kalitesi için büyük ihtimal bu dönemde hamilelik olur olmadı tüp bebek yumurta kaliteni arttırmadan tüp bebek yaptırma en az 3 ayda kaliteli yumurta oluşuyormuş Allah gönlüne göre versin inşallah
Redpepper İki değer fazla yüksek çıkmış ama doktorunuz buna göre bi düzenleme yapar. Danışarak bitkisel desteklerden faydalanabilirsiniz fsh ve estradiol yüksekliği için bitkiler var, burdan isim veremem ama nette çıkar, doktora sorun ama kesinlikle
Parinas Ela009 değer aralıkları saçma. 0-1 arası estradiol mü olur mesela. 40-70 arası olmalı. O düşük. Yani sağlıklı yumurtlamanız olmuyor. Östrojen eksik vücudunuzda. Tsh prolaktin güzel. Fsh da yüksek. Amh bakılsaymış keşke. Bu durumda en mantıklısı yumurta geliştirici (klomen vs) kullanarak doktor kontrolünde ilerlemek. Adetleriniz düzenli mi yoğunluğu az mı?