hazalllaksoyy evet biliyorum ama formda riskli gebelik olarak serklajlı annelerinve trizomi testleri tanımlanmış teşhişi koymuş annelerin , ve plesanta pervia olan annelerin başlığı koymasına izin veriliyor. Benimde düşük riskim oldu ilk gebeliğimde kanamam çok oldu. Canını sıkmayın inşallah bu iyi geçecek. Bundada şekerim çıktı insülin kullanıyorum erken doğum riskim var ama güzel şeylere odaklanalım 🙏🏻 tutunmak isteyen bebişler bi şekilde güçlü çıkıyor ve tutunuyor. Güçlü olacak annesi inşallah. Yaşadığınızı hissedebiliyorum her lavaboya gittigimde kan varmı acaba diye bakmak nasıl yıpratıyor insanı.