gizemmccc evet canım geçti doktorun verdiği sprey ve kremi kullandım bir de kabız olmamaya dikkat ettim doğum da yaptım hiçbir şey yok çok şükür. Kimi doktor kullandırmıyor ilaçları ama benim doktorum sorun olmayacağını söyledi öyle de oldu o acıyla yaşamak çok zor