Abbusraa Merhaba 23 haftalık hamileyim ve 2 haftadar kasıklarımda agrı var yatınca geciyor ayakta olunca agrıyor yürümekte bazen zorluk oluyor bazen yatıncada gecmiyor. Bu nedir bilen varmı yada yaşayan
Juniorr Abbusraa şu an bende aynı durumdayım 18 haftalık oldum 17 haftalıkken bir gece hastanede kaldım ultrason normal kramp geçti ama alt kasık ağrım halen var bende dün post açmıştım bununla ilgili
Pinar0711 Abbusraa ben doktora gittiğimde tonus var dedi Azərbaycanda öyle söyleniyor türkçe bilemiyorum. Şam yazdı doktor bana popodan ittiriyodum her akşam bir süreç sonra geçti. Doktora gide bilirsiniz