Benim de 9. Haftam ayni şekilde kasık ağrılarım var doktorum rahim büyüdüğü icin agrilar normal vucut bunu agri olarak reaksiyon gösterir dedi kontrol ettiğinde herhangi bir kanama odağı vs yoktu tamamen rahim büyümesine bağlı olarak olduğunu belirtti sanırım bunu hamileligimiz boyunca zaman zaman yaşayacağız bu agrilar kişiden kişiye gore degisiyormus agri esiginizle alakalı 😌