İvedik caddesinde Lina kadın Sağlığı ve Doğum Merkezi var, ben oraya gidiyorum, doktorum Hatice Köşger, çok memnunuz, muayene ücreti 150 tl, Doğum biraz pahalı, 4500-5000 civarı, Koru ya da Medicana da yaptırıyor doğumu
tugbalisan_ İrade hoca geçen yıl devlet hastanesindeyken hastasıydım ben, gerçekten çok iyi ve işinin ehli, kürtaj olmuştum ona